Lekker zomers: set witte bloempotten!

Aangeboden: Lekker zomers: set witte bloempotten! Prijs: Zie omschrijving

Ik heb nieuwe bloempotten aangeschaft en daarom bied ik mijn oude serie bloempotten te koop aan!

Ik heb 5 grote potten, 14 middengroot en 3 kleine bloempotten. Ze zijn helder wit. Een aantal bloempotten zijn nooit gebruikt, de meeste andere zijn een jaar of 4 gebruikt. De serie was nieuw circa 350 euro.

Ik bied de potten per stuk aan.
Grote bloempotten:

hoogte 21,5 cm, diameter 21 cm
€7,50 per stuk

Middelgrote bloempotten:
hoogte 17,5 cm, diameter 17 cm
€5,00 per stuk

Kleine bloempotten:
hoogte 14,5 cm, diameter 14 cm
€2,50 per stuk


Neem ook eens een kijkje bij mijn andere advertenties!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kamerplanten & bloempotten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger