Superleuke bloempot‏

Aangeboden: Superleuke bloempot‏ Prijs: € 5,00

Goedendag,

Zèèr leuke en aparte bloempot in de vorm van een gezicht op voeten. De pot + voeten is 20 cm hoog, de pot alleen is 13 cm hoog [diep] en heeft een doorsnede van 12 cm. Binnenkant [èn buitenkant] van de pot is superschoon.


De verzendkosten komen op €6,75.

Ik reageer NIET op: biedingen, voicemail en/of sms. Ik reageer allèèn op email en/of persoonlijk telefonisch contact. Het beste is om 's middags / 's avonds te bellen i.v.m. werk. Bij verzending is de levering van het product altijd nà ontvangst van de betaling, tevens ben ik niet verantwoordelijk voor de behandeling van het pakketje door TNT-post.

Kijk ook eens bij mijn andere advertenties, ik heb nog veel meer leuke spulletjes te koop voor 'n leuk prijsje.

gr, Marianne
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kamerplanten & bloempotten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger