Tradescantia zebrina stekjes

Goedendag,

Enkele stekjes van de Tradescantia zebrina. De stekjes beginnen al te wortelen dus kunnen al gepot worden.

Zebrina is een hangplant of bodembedekker met olijfgroene bladeren met paars en zilveren strepen. Geef haar een lichte standplaats, dan blijft de bladtekening het mooist. De zilveren strepen hebben een bijna metallic achtige glans. De zebrina is een gemakkelijke groeieren een ideale kamerplant. Ze is familie van de Tradescantia en wordt ook wel tradescantia zebrina genoemd. Wordt de plant te lelijk, dan is deze gemakkelijk terug te snoeien, waarna ze opnieuw zal uitlopen.


Verzorging

Geef gemiddeld water en een lichte standplaats.


Vermeerderen

Door topstek of stengelstek.


De verzendkosten is afhankelijk van het aantal stekjes dat men wenst maar zal zeker geen vermogen gaan kosten.

Ik reageer NIET op: biedingen, voicemail en/of sms. Ik reageer allèèn op email en/of persoonlijk telefonisch contact. Het beste is om 's middags / 's avonds te bellen i.v.m. werk. Bij verzending is de levering van het product altijd nà ontvangst van de betaling, tevens ben ik niet verantwoordelijk voor de behandeling van het pakketje door TNT-post.


Kijk ook eens bij mijn andere advertenties, ik heb nog veel meer leuke spulletjes te koop voor 'n leuk prijsje.

gr, Marianne
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kamerplanten & bloempotten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger