Opruiming nu 50% korting! Zilver kleurige ovale bloempot

De nieuwe zomercollectie komt eraan en alles moet weg!
Profiteer nu van 50% korting op het hele assortiment.

Breng sfeer in uw interieur met deze mooi zilverkleurige bloembak.
Prijs € 9,95.
Nu met 50% korting voor € 5,00!

Voor nog meer leuke decoratie artikelen,
design vazen, originele kraamcadeau's
of cadeaupakketten met streekproducten kunt u
even een kijkje nemen bij mijn andere advertenties
of vraag even de link van mijn winkeltje. Alvast bedankt!


Ik geef ook het hele jaar door diverse workshops bloemschikken
waarbij ik altijd rekening hou met de seizoenen.
De kosten van de workshops staan bij mijn advertenties vermeld.
Uiteraard maak ik gebruik van veilingverse bloemen.

Workshop Benedendijk is GEEN gewone winkel, ik verkoop
uitsluitend via internet. Afhalen van bestellingen uitsluitend na overleg.

Voor meer informatie kunt u mij bellen.
Workshop Benedendijk
077-3073439
06-22113241
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kamerplanten & bloempotten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger