cactus 1.65m.met pot

Deze mooie en gezonde cactus van 1.65m.hoog(met pot) groeit letterlijk bijna tegen mijn plafond.
Ik heb geen plaats om hem/haar op de vloer te zetten op het zuiden.Vanaf dat het een klein ,halfdood
cactusje was heb ik Charlie al,want zo noem ik (en iedereen in mijn omgeving)hem/haar al vele jaren.Welke soort cactus het is weet ik niet,maar dat is op te zoeken of wellicht weet de echte cactusliefhebber het.
Dus Charlie heeft veel zonlicht nodig en een plek waar hij/zij nog groter en mooier kan worden.
Als Charlie bloeit verschijnen er allemaal kleine blaadjes aan de ''armen'',meestal in de winter.
Het is met spijt dat ik deze cactus,die ik al zo'n 15รก16jr.heb weg doe,maar ik woon nu kleiner en hier is ruimte voor
nodig.Ook in een serre op het zuiden is deze plant in zijn/haar nopjes.Een kans voor de liefhebber!
Bellen is sneller!!!
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op Kamerplanten & bloempotten

Laatst toegevoegd

Blogger WidgetsRecent Posts Widget for Blogger